12/11/2010

Google simulates Near-Death Experience, flashes your life before you

near-death-experience-1.jpgI'm just thinking out loud here.
This is not news.
Think about it for yourself.

How long could it take them?

03/24/2010

Keith destroys the right wingnuts

03/12/2010

Cash rules everything

Wyclef Jean - Sweetest Girl (Dollar Bill) (feat. Akon, Lil Wayne, Niia)


Some live for the bill
Some kill for the bill
She whine for the bill
Grind for the bill
(and she used to be the sweetest girl)
Some steal for the bill, if they got to pay they bill
(and she used to be the sweetest girl)
Tonight Wyclef, Akon, Weezy on the bill

High school she was that girl that make me do the hula hoop around the gym
(Just to get a peek again, she's a 10)
High school she was
That girl that make me do the hula hoop around the gym
(Just to get a peek again, she's a 10)
Never thought that she would come and work for the president
Mr. George Washington (where my money at?)
She thought he'd call (where my money at?)
She had a good day, bad day, sunny day, rainy day
All he wanna know is is (where my money at?)
Closed legs don't get fed, go out there and make my bread
All he wanna know is (where my money at?)
She ended up in a road car, bruised up, scarred hard
All he wanna know is (where my money at?)
She thought he'd call (where my money at?)

See I'mma tell you like you told me
Cash rules everything around me
Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all)
Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all)

Pimpin' got harder cos, hoes got smarter
On the strip is something they don't wanna be a part of
Rather be up in the club shakin' for some dub
Then triple times the money and spending it like they wanna
They got they mind on they money, money on they mind
They got they finger on the trigger, hand on the nines
See everyday they feel the struggle, but staying on they grind
And ain't nobody takin' from us, and that's the bottom line

But I know there's a drop in the block
You move slow
You getting' pressure from cops
you don't know not to lay low
Because 25 to life is no joke
To all my real gorillas thuggin'
On top of corners every day strugglin'
All the beautiful women getting' money
Washin' them dollar bills like laundry

Cos' I'ma tell you like you told me
Cash rules everything around me
Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all)
Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all)

Money, money-money-money
Money, money-money-money
It drives the world crazy

[Niia] She used to be
[Weezy] She used to be the sweetest girl

She used to be the sweetest girl ever
Now she like sour ameretta
She wears a dress to the T like the letter
And if you make it rain she will be under the weather
She used to run track back in high school
Now she tricks off the track right by school
She takes a loss cos she don't wanna see her child lose
So respect her, I'll pay up for the time used
And then she runs to the pastor
And he tells her there will be a new chapter
But she feels no different after
And then she asks him... where my money at?

Cos' I'ma tell you like you told me
Cash rules everything around me
Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all)
Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all)

Some live for the bill
Some kill for the bill (oh where my money at?)
She whine for the bill
Grind for the bill (oh where my money at?)
Some steal for the bill, if they got to pay the bill (oh where my money at?)
Tonight Wyclef, Akon, Weezy on the bill
(oh) were my money at?

11/24/2009

Politics doesn't suck, the public sucks



I rest my case...

09/18/2009

Lyrics: Jesse Dee - Slow Down



Somehow it got in our heads
to go as far as we can as fast as we can
but we still don't understand
the reason why it just isn't working
one day, we wake up to find
we're stacked up on the starting line
racked up, all in a row
on your mark, get set, gun shot, go

At some point where we feel that we need
to increase our velocity
quickly, we build up the speed
and then never look back again
We get going so fast and it seems
lose sight of the important things
happiness, whatever that may mean
friends and family, hopes and dreams

Slow Down, there isn't any hurry now
Sit back, take a look around
Relax, ain't nothing to worry 'bout
Everything will even out
Once you go and slow it down

People try to stay with the pace
but the fact is that life is not a race
one day it's all gonna end
so smell those roses and pass by them
some folks well they tend to forget well
some guys just living it out yeah
what you give is what you will get
so people do the match now

Slow Down, there isn't any hurry now
Sit back, take a look around
Relax, ain't nothing to worry 'bout
Everything will even out
Once you go and slow it down

We get lost in a hussle and a bussle
and we make a big fuss over nothing at all
we get caught in a neverending struggle
never knowing where we're going
or why we're even going on
Where do we think we are?
Where do you think you are?

Somehow it got in our heads
to go as far as we can as fast as we can
but we still don't understand
the reasons why it just isn't working
time keeps ticking along
your heartbeat is beating strong
but one day it will be gone
so listen to the reef now

Slow Down, there isn't any hurry now
Sit back, take a look around
Relax, ain't nothing to worry 'bout
Everything will even out
As long as you go and slow it down.

05/14/2009

World without water

04/11/2009

TV killed reality



Learn and weep.

03/23/2009

Tell-lie-vision is a weapon of mass deception



Hard to tell who to hate more, have a pick between the business channels lying us into depression or the political outlets lying us into war. This is the way of the west? Shame on us.

03/09/2009

Stupid and/or neo-con



Frank Schaeffer gives us one of the better interviews I've ever seen. He gives contemporary republicans the choice between being stupid, bought or both. Please give this man a show!

03/03/2009

Quote of the century - Dalai Lama

We have bigger houses but smaller families
more convenience, but less time
We have more degrees, but less sense
more knowledge, but less judgement
more experts, but more problems
more medicines, but less healthiness
We've been all the way to the moon and back, but have trouble crossing the street to meet the new neighbor.

We built more computers to hold more information than ever, but have less communication
We have become long on quantity, but short on quality.
These are the times of fast foods but slow digestion
Tall man but short character
Steep profits but shallow relationships.


It's a time when there is much in the window, but nothing in the room.

01/18/2009

War on drugs, they told me



Man, don't tell me about love and peace
when one of the Joneses has a hand gun pointed at me
Don't tell me to just say no
I'm an addict, I say no to letting it go
Whatever happened to sex, drugs and rock'n roll
now we just have AIDS, crack and techno

Nuff said, discussion closed. Next!

12/10/2008

How much lipstick can one get on a pig...


I don't know what takes the cake between "the economic meltdown he prevented" and "my pet goat". Meanwhile, the rich keep getting richer no matter the state of the economy.

11/25/2008

Obama still Un-American


Stupid they come, stupid they go...

11/05/2008

America is #1 again!

Congratulations to all Americans! Enjoy your history in the making and celebrate the freedoms that made it all possible. Keep up the change.

11/01/2008

What is wrong with the world today

1 2 3 Next